Tekstikoko: A A A

Isostoiminta

Ajankohtaista iskossa:

Isoshaku kesän leireille on käynnissä!

Hakemuksen saat Susannalta.

Tervetuloa Isostoimintaan!

Vuoden isoskoulutuksen käytyäsi saat valmiuksia toimia isosena sekä kouluikäisten (7-13-vuotiaat) leireillä että rippikoululeireillä. Isoskoulutus on oppimista itsestä, toisista, Jumalasta ja kasvamista seurakuntayhteyteen. Toivomme, että saat iskosta eväitä elämääsi ja uskoosi. Isoskoulutuksen käytyäsi voit hakea isoseksi leireille, jos niin haluat.
Isoskoulutuksesta ja sen todistuksesta voi olla hyötyä hakiessasi opiskelemaan tai kesätöihin ja mahdollisesti ammatillisissa opinnoissa.

Isoskoulutus on ilmainen. Isosena seurakunnassa voit toimia myös täysi-ikäisenä! Isoskoulutuskokoontumiset ovat päihteettömiä.

Käy aktiivisesti isoskoulutuksessa! Kesän isosvalintoihin vaikuttaa se miten ahkerasti olet isoskoulutuksessa käynyt!

Todistuksen saat suoritettuasi koko koulutuksen. Mikäli et joskus pääse kokoontumiseen, ilmoita aina poissaolostasi Susannalle 050 386 4926 tai **@**

Isoskoulutuksessa opetustehtävissä toimii ainakin Susanna Tolvanen.