Tekstikoko: A A A

Seurakuntakeskus

Ikolantie 3
75530 Nurmes

Seurakuntakeskus (entinen työkeskus) on Porokylän taajamaan vuonna 1971 rakennettu 2-kerroksinen seurakunnan toimitila. Sen on suunnitellut arkkitehti Esko Laitinen. Seurakuntakeskus - entinen työkeskus - peruskorjattiin vuosina 2006-2007. Peruskorjauksen suunnitteli arkkitehtuuritoimisto Riitta Korhonen Oy ja pääurakoitsijana toimi Rakennusliike Mustonen Oy. Seurakuntakeskuksen alakertaan rakennettiin juhlasali entisen peilisalin tilalle. Juhlasali voidaan tarvittaessa jakaa kahteen osaan. Alakerrassa sijaisevat myös lasten kerho-tilat, keittiö ja seurakunnan arkistotilat. Yläkertaan rakennettiin tilat seurakunnan toimistoille ja työhuoneet työntekijöille sekä kirjasto- ja kokoustilat.

Kiinteistöstä vastaavat erityisammattihenkilö ja talouspäällikkö Jaana Niemelä, 050 3864 928

Kartta ja ajo-ohje